joi, 16 mai 2013

Icoana Maica Domnului

Intr-un moment de liniste sufleteasca am hotarat sa ofer un cadou special cuiva drag inimii mele si a familiei mele. Rar se intampla sa fac cadouri la intamplare atunci cand e vorba de cineva drag. De multe ori prefer sa renunt la ideea de cadou decat sa ofer ceva banal, un obiect care probabil va fi aruncat intr-o cutie a casei cu artizanale sau cu obiecte de dat de pomana.
Prefer cadourile personalizate, de preferat chiar de mine sau cele pe care imi pot pune amprenta personala. Cu aceiasi idee mi-am facut si invitatiile de nunta si de cumatrie - dar aici e alta poveste.
Sa revenim la cadoul de suflet. Sambata, 11.05 am pictat o icoana infatisand-o pe Maica Domnului pentru nasa mea de cununie si nasa baietelului meu. Am ales aceasta icoana pentru ca vroiam un chip bland, cald care sa vegheze casa ei si a familiei ei. In plus, doar o mama poate intelege o alta mama, nu? Eu zic ca mesajul a ajuns cum trebuie si unde trebuie, asa ca ma simt multumit ca munca mea poate aduce bucurii nu numai mie ci si celor care beneficiaza la final de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu