miercuri, 1 mai 2013

Portret ulei pe panza alb negru

Ne place sa impartim bucurii! E o placere imensa sa vezi bucuria oamenilor cand primesc ceva special, ceva original, ceva altceva. Imi pare rau ca nu pot vedea reactiile sarbatoritilor care primesc portretele lor pictate sau a clientilor care primesc tabloul comandat prin curier dar cuvintele de multumire de dupa imi ofera toata energia de care am nevoie pentru urmatoarele zile. Imi place nespus sa vad bucuria pe fetele copiilor cand intra in camera lor proaspat renovata si incep sa vorbeasca cu Mickey sau cu Donald si multumirea de pe chipul parintilor ca isi vad mititeii atat de incantati.
As putea vorbi pana maine de bucuriile mele dar as prefera sa postez in loc un portret pictat acum 2 saptamani aproape, un cadou de la sotie catre sot, de ziua lui aniversara.
Colaborarea dintre noi a inceput cam asa Ea: " Sotul meu este foarte pretentios, mai ales la haine si chiar nu stiu ce sa-i fac cadou. O vesta?"
Eu: " Stiu. La fel e si la mine (pentru a evita discutiile echipa Ramian.ro este formata din Ramona Moncea - cea care tine legatura cu voi in scris si Marian Moncea - pictorul de serviciu). Dar apropo ti-am aratat site-ul la care lucram?" Si asa am pus-o de o afacere.
Multumim Luciana pentru incredere!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu